BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 12, 2008

## Bad Day ##

Aiyak!!Still got my coughing after few days. Bermula dgn sakit tekak last week aku dah agak dah mesti nak batuk punya. Ni yg tak tahan bila ada sakit yg menyerang diriku ini..maklumlah aku ni bknnya senang nak berpenyakit..Tp bila sakit tu mulalah dah tak sedap satu badan. Start yesterday plak dah mula selsema...n today got blocked nose!!!Arghh...mencinya. Nak mkn ubat pun mcm dah taktau ubat apa yg ptt di makan??(pdhal mmg malas mkn ubat).

Dalam badan ni rasa panas je tp tak plak demam. Pasal tu la agaknya dok rasa tak sedap badan. Alih2 mata dan idung je yg rasa pedih..Bila perasaan camni dtg mulalah aku kurang ada mood...dok tahan je la dgn penyakit yg ada ni. Last2 end up aku tido jelah kat opis(bknnya x biasa...hahaha)tp aku bknnya tido seharian ok?? Aku tido just nak kurangkan kesengalan pada tekak dan hidung aku ni ha...Kepala pun mulalah berpusing2 dan berpinar2 bila dah selsema tu..apa lagi...bantal jua ku sorongkan...hehe.

Hope this coughing n etc ni taklah berpanjangan...supaya aku dapat menjadi bersemangat kembali...tp opis tetap ku kunjungi jua

0 comments: