BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 19, 2008

More...and More....

Serabutnya rasa kepala ni nak memikirkan bermacam segala jenis masalah yg timbul dlm hidupku sejak kebelakangan ini...dan semuanya berkaitan dgn perniagaan yg ku usahakan skrg ni. Mmg dugaan yg sesungguhnya Allah berikan pd kami. Tp dgn segala mcm dugaan dan masalah ni lah yg telah mematangkan aku dan menjadikan aku lebih tahu selok belok dunia perniagaan ni.
Dari awal minggu ni aku dah berhadapan dgn masalah ni bersama dgn Isma...nak kata dah buntu tak jugak. Nak kata ada jln pun tak jugak..Kami masih tersepit di tgh2 agaknya.
Dlm menghadapi masalah2 ni...aku dgn selambanya dah buat plan dgn Kak Chik plak nak buat BBQ weekend ni. Memandangkan pttnya nak gi jln2 mkn ikan bakar Raya Haji nnt, tp mcm tak dpt nak gathering ramai2 coz ada yg blk umah mentua n so on...So, aku pun tukar la plan nak gi weekend ni memandangkan Along pun nak blk KL. Tp disebabkan plan aku ni time2 org tgh takde bajet terpaksalah plan tu tetiba je bertukar lagi. Drpd gi mkn jauh2 dan nak kena keluar belanja sekian lagi..maka aku dgn kak chik pun plan nak buat BBQ kat kebun pak lang je kat ulu langat tu...dkt2 sg. congkak. Dah agak lama gak since last time gi sana. Time tu tmpt mandi yg pak lang buat pun tak siap lagi. Maka terpaksalah turun kat sungai sblh kebun dia tu mandi sungai...tp ni katanya dah siap tmpt mandi tu. Lagilah excited nak gi try...hehehe
Maka aku pun dgn tak semena2 jd organizer utk aktiviti bersantai weekend ni. Aku tak kisah punya jd organizer pun pslnya mmg I NEED THIS TIME TO RELAX and get away from all this problems a little while. Yg seronoknya psl bila berkumpul ramai2 ni sambil BBQ dan mandi sungai mmg lah one of the best moment in my life at the time i'm STUCK!!!Aktiviti ni cuma melibatkan family aku, family Mak Long and anak2 menantu cucu semualah...dan termasuk juga Pak Teh n family dan mak cik serta tidak dilupakan isma yg juga menghadapi problem yg sama dgnku...Mari kita sama2 menenangkan fikiran
I just can't wait for the weekend to come...i really need to get out of this for a while. I pray and hope Allah will help us...Amin

0 comments: