BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 24, 2008

WeekEnd Again

Ujung minggu tiba lagi...Pejam celik pejam celik kejap je dah nak dkt ujung tahun..Alhamdulillah syukur pada Allah aku masih lagi celik.

Pagi Sabtu yg lalu ni konon2 nya hajat nak gi joging la kat Taman Metropolitan Kepong tu..Wah, dah siap ajak Isma le kekononnya dgn semangat yg berkobar2 pada mlm tu. Tp end up again still kat atas katil pg tu. Akhirnya joging ke mana...aku pun ke mana?? Tak juga ke mana2...

Lagi satu plan aku pd hari sabtu tu nak gi Jalan Pasar la nak beli ikan nak letak kat dalam kolam dgn akuarium kat umah tu. Dah dijadikan cerita bgn pun agak lmbt hari tu...so mana pun x pegi la pagi tu...plan joging pun tak menjadi...plan nak gi beli ikan pun tak jadi. Akhirnya lps breakfast pg tu(tp rasanya dah time BRUNCH kot), aku pun tolong la mengemas umah serba sedikit dgn segala bagai...dah siap aku pun naik bilik utk bersiap(time ni dah mandi pagi ye...)

Next plan...gi TESCO EXTRA kat selayang. Ha!!plan yg ni mmg yg cancel...masih berjalan seperti biasa. Yg ni mmg nak kena gi jugak psl nak gi cari brg2 yg diperlukan utk sesi BBQ kat kebun pak lang hari ahad tu. Kalo tak gi Tesco tu nnt adalah brg yg tak lengkap...seumpamanya pakej tak lengkap le nak gi bersantai dan BBQ tu. Dalam lebih kurang 12 tgh hari gak baru aku dgn Isma kuar umah menuju ke Tesco...biasalah kalo dah hari sabtu tak payah katalah jln mmg la jammed. Tp nasib agak baiklah psl jln jammed taklah berapa teruk sgt. Dah beli segala mcm yg perlu kami pun blk la umah dlm 2:30...Sesampainya di umah tgk Along n the family dah sampai kat umah pun. Dptlah aku jumpa dgn kedua2 org nieces aku yg dah agak lama tak berjumpa since Raya hari tu...Dah semakin besar anak buah aku tu terutama skali Adik(...tp bkn badannya...rambutnya)Hehehehe...

Rambut Adik setelah dihairstylistkan oleh Mak Lang

Malamnya tak brp ada aktiviti yg dilakukan selain menonton TV. Bila dah takde apa2 aktiviti aku pun tido awallah supaya esoknya segar dan bertenaga nak pi BBQ. Takdelah awal mana pun dlm kul 11 mlm gak la baru tido.

So...rest for the next activities tomorrow

0 comments: